Nyomtatás

DCMonitoring 2.0 - Integrált távfelügyeleti program

Írta: Admin.

DCMonitoring 2.0
Integrált távfelügyeleti program

A DCMonitoring szoftver egy integrált távfelügyeleti program, mivel egyaránt alkalmas riasztóközpontoktól riasztási jelzéseket (a DC1200 receiveren keresztül) és riasztási képeket (DCVideo-tól és a DC3000-tól) fogadni. A szoftverbe rögzíthetjük az ügyfeleket, ezek részletes adatait és megadhatunk hozzájuk tartozó értesítendő személyeket. A rendszer alkalmas egyszerre több ügyféltől riasztási események fogadására és kezelésére, meg tudja különböztetni a riasztási jelzéseket (pl. betörés) a szimpla jelzésektől (pl. nyitás) és csak a riasztásiakat hozza fel a képernyőre, a többit automatikusan naplózza.

Főbb újdonságok a DCmonitoring 2.0 szoftverben

  • Futtatható a DCMonitoring hálózati üzemmódban. Ebben az esetben a rendszer egy közös adatbázisból dolgozik, így lehetőségünk van a jelzések és az ügyféladatok több gépen való kezelésére.

  • Eseményről autómatikus SMS üzenet küldése. Ügyfelenként megadhatjuk, hogy milyen esemény típusú (vagy eseménykódú) eseményeket továbbítsa automatikusan megadott telefonszámokra. Így nagyon egyszerüen megvalósítható például az, hogy az ugyfél automatikus értesítést kapjon üzletének a nyitásáról és a zárásáról, így ellenőrizve az alkalmazottainak pontosságát.

 

 

 


SMS küldésének beállítása


  • A rendszerhez csatlakoztatható a DCCallerID hívószám kijelző modul. Ennek segítségével a szoftver meg tudja állapítani a beérkező hívás telefonszámát. Alap esetben a rendszer naplózza az összes bejövő hívás telefonszámát, de ha az ügyfélnél meg van adva a vagyonvédelmi központ telefonszáma, akkor riasztást ad, ha a hívás nem az adott számról érkezik be.

  • A DCMonitoring program képes a telefon beszélgetések rögzítésére. Ehhez nincs másra szükség mint a számítógépbe egy voice-os modemre. A szoftver érzékeli a beérkező hívásokat amiket fogadhatunk, vagy a képernyőn található telefonszám mellett lévő gombbal fel is hívhatjuk. A szoftver rögzít a beszélgetést és hozzá fűzi az ügyfél történethez, így ennek a későbbi visszakeresése is nagyon egyszerűvé válik.